האם אפשר לעצור את הזמן, וכיצד? אחת מההופעות המובילות בתל אביב

Image

"לו הכרת את הזמן כמוני", אומר הכובען לעליסה בארץ הפלאות, "לא היית מדברת על לבזבז אותו. הוא לא אחד שמתבזבז!"
הכובען המטורף גם מייעץ לעליסה לעצור את הזמן בשעה אחת וחצי (זמן ארוחת הצהריים), בכל עת שרק תרצה ותצטרך.

אין ספק כי המוטיב של עצירת הזמן באגדת הילדים האהובה – "עליסה בארץ הפלאות" מייצג את הפנטזיה הסמויה (והגלויה) של כל אחד ואחד מאיתנו.
שגרת החיים האינטנסיבית והתובענית בחברה המודרנית הופכת את דרור הזמן לנכס יקר, שערכו לא יסולא בפז..

לו היו לנו יותר מעשרים וארבע שעות ביממה?
אם נוכל, מידי פעם, לעצור את השעון, בזמן שאנו עוסקים בפעילות פנאי חוויית ומהנה?….

אלו רק קומץ מהחלומות שלנו, הקשורים לשליטה בלעדית בזמן, שבורח לנו ממש בין האצבעות….

מומנטום, המופע המרהיב והססגוני של להקת מיומנה סוחף אותנו לפנטזיה הזו של שליטה במשאב היקר לנו מכל – הלא הוא הזמן.

אז אם הופעות בתל אביב, הן חלק מצורת הבילוי המועדפת עליכם, מיומנה מזמינה אתכם למשהו שונה וייחודי.
שאלת הזמן (קצב השעון, עצירת הזמן, השליטה בזמן והטשטוש בין העבר להווה) מוצגת כאן במלוא הדרה ותפארתה, על ידי אמני במה רב תחומיים וכישרוניים ובאמצעות טכנולוגיות חדשניות ומרהיבות, אשר פותחו באופן ייעודי למופע הייחודי, המהפכני והמרשים הזה.

המופע, מומנטום מציג זמנים שונים, במקצבים שונים באמצעות אביזרי תפאורה ייחודיים.  שעונים מיוחדים (שעוני חול עצומים, שעוני מחוגים, מטוטלת ושעונים אישיים) שעוצבו למופע זזים, מתהפכים (כחלק מההתרחשות במופע) ומנהלים דיאלוג עם התנועה בבמה.

גם טכניקות הצילום הייחודיות והמרהיבות, המשולבות באופן חסר תקדים עם אומנות הוידאו ארט המהפכנית, מאפשרות לנו להתעלות מעל למגבלות הזמן – צילום הקהל ושילובו במופע, נגינה על קרני אור, קטעי סאונד המוקלטים תוך כדי מופע ומשתלבים בהמשך בפס קול והקרנת וידאו למול צלילי מוסיקה, הם רק חלק מהאפקטים הייחודיים שמשפיעים על תפישת הזמן והסינכרוניזציה של המציאות מול הדמיון

אין ספק כי למחפשי האטרקציות בתל אביב, סוף סוף נמצאה התשובה – מופע מומנטום הוא יצירת מופת, שחוצה גבולות של זמן ומשאירה אתכם פעורי פה, גם הרבה לאחר סיומו.

העובדה שהמופע מתפאר גם בעושר בימתי, פסיפס מוזיקלי עשיר ואיכותי (היפ הופ, רוק, מוסיקה אפריקאית, מקצבים דרום אמריקאיים וכו'), קטעי וידאו, שירה, הומור ואפילו שיתוף הקהל – הופכת אותו לעוד יותר ייחודי, בלעדי ובלתי נשכח.

אז אם מזמן לא נהניתם מפעילויות בתל אביב, שוברות שגרה, חווייתיות וסוחפות במיוחד – מומנטום הוא בדיוק המופע, שיעשה עבורכם את ההבדל.

בואו ליהנות ממסע בזמן, סוחף, עשיר ומרתק. מסע שיותיר אתכם גם עם קצת חומר למחשבה לגבי המשאב היקר והנכסף בעידן המודרני, בו אנו חיים – משאב הזמן.

כתיבת תגובה